کارگاه آموزش اینفوگرافیک با حضور مدیران و کارشناسان بانک اقتصاد نوین برگزار شد

کلاس آموزشی اینفوگرافیک و موشن گرافیک زیر نظر استاد حمیدرضا خاتونی  با رضایت حداکثری شرکت کنندگان در بانک اقتصاد نوین برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، مفهوم، ساختار و شیوه‌‌های ارائه‌ی اینفوگرافیک، تکنیک‌های اصلی، بایدها و نبایدها در فرایند طراحی اینفوگرافیک دیاگرام، انواع نمودار، شناخت نرم‌افزارهای مورد نیاز در طراحی اینفوگرافیک آموزش داده شد.

آموزش اینفوگرافیک- حمیدرضا خاتونی

گفتنی است در این کارگاه مخاطبان که کارشناسان، مدیران فرهنگی،رسانه ای و آموزش بانک بودند با شیوه نوین استاد خاتونی که رضایت حداکثری از آموزش و اجرا را داشتند با طراحی یک اینفوگرافیک موفق آشنا شدند.

جالب است بدانید عمر مقالات و گزارش های سنتی تمام شده است و اکنون می توانید با ساخت اینفوگرافیک حداکثر رضایت برای مشتریان خود به دست بیاورید.

آمارها نشان می دهد مدیران و مدیران ارشد به علت نداشتن زمان کافی ترجیح می دهند یک اینفوگرافیک که خلاصه ای از اطلاعات و تصویر است را مشاهده کنند که در یک نمای کلی اطلاعات اصلی را بیان کند تا یک گزارش ۱۰۰ صفحه ای.

ساخت اینفوگرافیک

در این کارگاه به مخاطبان اعلام شد ما با اینفوگرافیک چه کارایی می توانیم انجام دهیم و کارشناسان بدون نیاز به هیچ دانش قبلی در زمینه ساخت اینفوگرافیک توانستند اینفوگرافیک های درجه یک تولید کنند.

آموزش اینفوگرافیک- حمیدرضا خاتونی

عزیزان شرکت کننده در این کارگاه با شیوه های نوین طراحی اینفوگرافیک آشنا شدند و متوجه شدند بیش از ۵۰درصد از اینفوگرافیک هایی که در بازار دیده می شود اصلا اینفوگرافیک نیستند و فقط یک شمای کلی از اطلاعات تصویری هستند و به طور کلی کارشناس اینفوگرافیک شدند و با آگاهی از آن به طراحی اینفوگرافیک موفق پرداختند.

آموزش موشن گرافیک

همچنین در این کارگاه به مخاطبان آموزش موشن گرافیک  با شیوه نوین استاد خاتونی آموزش داده شد که مخاطبان توانستد موشن گرافیک حرفه ای (ویدیوهای تبلیغاتی تاثیرگذار)  بدون هیچ پیش زمینه ای و نیاز به دانش قبلی انیمیشن و موشن تولید موشن گرافیک کنند.

 

آموزش اینفوگرافیک- حمیدرضا خاتونی

آموزش اینفوگرافیک

در انتهای کارگاه شرکت کنندگان کارگاه اینفوگرافیک به همراه استاد  حمیدرضا خاتونی عکسی یادگاری انداختند، چهره شرکت کنندگان نمایانگر رضایت دوستان و شرکت کنندگان دوره است و امیدواریم به زودی کارگاه های جدیدی داشته باشیم و در محضر شما دوستان علاقمند باشیم.

 


 

اگر می خواهید در کارگاه شرکت کنید  و یا می خواهید از کارگاه های دیگر با خبر شوید لطفا فرم زیر را تکمیل بفرمایید

 

نمونه فرم

 


 

اگر می خواهید از مشاوره رایگان استاد خاتونی استفاده کنید لطفا بر روی عکس زیر کلیک بفرمایید:

حمیدرضا خاتونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *