ویدیو مارکتینگ غول چراغ چراغ سال ۲۰۱۹

اهمیت ویدیو و جایگاه آن در جوامع امروز با توجه به محبوبیت  آن روشن می‌شود. سایت‌هایی مانند یوتیوب و آپارات که سایتی برای اشتراک گذاری ویدیو‌ها و فیلم‌ها هستند، از پرترافیک‌ترین و پربازدیدترین سایت‌ها به شمار می‌روند . با جستجو آدرس این دو وب‌سایت در الکسا، می‌توان دریافت که سایت یوتیوب رتبه دوم در دنیا و سایت آپارات رتبه دوم در ایران در میان تمام سایت‌ها به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که موتور جستجوی گوگل رتبه اول ایران و جهان را در اختیار دارد.

پژوهش ها نشان می دهند:
کاربران دیگر کمتر وقت خود را به خواندن مجله و کتاب میکنند . انها دوست دارند اطلاعات را در قالب تصویر دریافت کنند برای همین امروزه میبینیم که اینفوگرافیک هر روز طرفداران بیشتری را جذب میکند.

بدون شک، ویدیو یکی از تاثیرگذارترین رسانه‌ها است که با درگیرکردن همزمان حس دیداری و شنیداری مخاطب تاثیرات وسیع و چشم‌گیری خواهد داشت. ویدیو یکی از کارآمدترین و قدرت‌مندترین ابزار‌ها برای انتقال پیام به مخاطب است که می‌تواند در زمینه‌های گسترده و متنوعی مورد استفاده قرار گیرد. امروزه با پیشرفت ارتباطات و گسترش رسانه‌های اجتماعی، استفاده از ویدیو و ویدیو مارکتینگ جایگاه ویژه‌ای در بازاریابی محصولات و خدمات به دست آورده است. یک ویدیو مناسب توانایی انتقال بیشترین پیام در کوتاه‌ترین زمان را دارد که ارمغان آن دریافت بهینه آن پیام و حداکثر تاثیرگذاری می‌باشد.

 

اهمیت بازاریابی ویدئویی در سال ۲۰۱۹

بر اساس پیش بینی های انجام شده در تحقیقات انجام شده ، وضعیت ویدیو مارکتینگ در سال ۲۰۱۹ به صورت زیر خواهد بود:

استفاده از ویدیو مارکتینگ رو به گسترش خواهد بود

۸۱ درصد از کسب و کارها، از ویدیو مارکتینگ ، به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی اینترنتی استفاده خواهند کرد، که این مقدار نسبت به آمار سال ۲۰۱۷، ۱۲ درصد رشد داشته است.

۹۹ درصد از افرادی که در سال ۲۰۱۷، از فیلم های تبلیغاتی در کسب و کارشان استفاده کرده اند، در نظر سنجی اعلام کرده اند که در سال ۲۰۱۸ نیز از این فیلم ها، استفاده خواهند کرد.

۶۵ درصد از افرادی که در حال حاضر از مزایای ویدیو مارکتینگ استفاده نمی کنند، گفته اند که در سال ۲۰۱۸، از آن استفاده خواهند کرد.

 

کاربران، فیلم های تبلیغاتی بسیاری را تماشا خواهند کرد

کاربران در آینده، فیلم های تبلیغاتی را در حین کار و همین طور به صورت آنلاین در شبکه های اجتماعی، تماشا خواهند کرد. از شرکت کنندگان در این تحقیق سوال شد که در سال ۲۰۱۷، چه میزان محتوا ویدیویی در یک روز تماشا کرده اند؟ بر اساس پاسخ‌ ها، آن ها به طور میانگین، یک ساعت و نیم در روز، فیلم های تبلیغاتی تماشا کرده اند. هم چنین، ۱۵ درصد از شرکت‌ کنندگان اعلام کردند که در حال حاضر، به طور روزانه، بیش از سه ساعت، به تماشای فیلم های تبلیغاتی می پردازند.

 

بازاریابان، از فیلم های تبلیغاتی برای بازاریابی استفاده خواهند کرد

  • ۹۷ درصد از بازاریابان گفته اند که فیلم های تبلیغاتی به فهم بیشتر مشتری جهت خرید محصولات، کمک بسیار زیادی کرده اند.
  •  ۷۶ در صد از بازاریابان گفته اند که این فیلم ها، فروش آن ها را افزایش داده است.
  •  ۴۷ درصد از بازاریابان گفته اند که فیلم های تبلیغاتی باعث شده است تا مشتری از سوالات بیشتر در خصوص محصول، پرهیز کند.
  •  ۷۶ درصد از بازاریابان گفته اند که میزان بازدید از وب سایت افزایش یافته است.
  •  ۸۰ درصد از بازاریابان گفته اند که فیلم های تبلیغاتی باعث شده است تا جست و جو کاربران در وب سایت آن ها، بیشتر شود.
  • ۹۵ درصد از مخاطبان، جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات، فیلم های تبلیغاتی را تماشا کرده اند.
  •  ۸۱ درصد از کاربران وب سایت، با دیدن فیلم های تبلیغاتی، ترغیب به خرید محصولات شده اند.
  •  ۶۹ درصد از کاربران وب سایت، با دیدن فیلم های تبلیغاتی، ترغیب به خرید نرم افزار و سخت افزارهای مختلف شده اند.
  •  ۸۵ درصد از شرکت کنندگان در تحقیق انجام شده، گفته اند که خواهان تماشای فیلم های بیشتر از محصولات مختلف هستند.

 

بیایید به توضیح  سرویس های اشتراک گذاری ویدیو در ایران می پردازیم و مواردی را که خودمان نیز از انها استفاده میکنیم را به شما معرفی میکنیم:

aparat:

آپارات یکی از سایت‌های به اشتراک گذاری ویدئو است که پرطرفدارترین سایت اشتراک گذاری فیلم در ایران است. این سایت امکانات فراوانی را برای کاربران خود فراهم کرده است برای مثال شما می‌توانید از طریق ویدئوهای خود کسب درآمد کنید. می‌توانید کسب و کار خود را به تعداد زیادی از مخاطبان معرفی نمایید و از این طریق می‌توانید بک لینک و در نهایت ترافیک بالایی برای سایت خود دریافت نمایید.

tamasha:

یکی دیگر از سایت‌های به اشتراک گذاری ویدئو است که دارای سرورهای قدرتمند برای بارگذاری است که می‌توانید بدون کاهش حجم ویدئو‌ی خود، این کار را انجام دهید. از طریق تکمیل مشخصات کاربری خود در این سایت نیز می‌توانید برای سایتتان بک لینک دریافت نمایید.

Namasha:

یکی از ویژگی‌های خوب این سایت دسته بندی موضوعات مختلف است. و همچنین امکان آپلود و مشاهده‌ی ویدئوهای ۳۶۰ درجه در آن وجود دارد. ولی یکی از معایب این سایت، این است که توضیحی درباره‌ی سایت و نحوه‌ی فعالیت در آن وجود ندارد. در این سایت نیز می‌توانید از امکان بک لینک گیری استفاده کنید.

البته سرویس های اشتراک ویدیو زیادی وجود دارد که ما ۳ سرویس برتر را به شما معرفی کردیم تا شما نیز از ویدیو در کسب و کار خود استفاده کنید .

1 دیدگاه برای “ویدیو مارکتینگ غول چراغ چراغ سال ۲۰۱۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *