چالش ها و مزیت های بهترین روش‌ برای یک کمپین موفق بازاریابی ویدیویی

اگر یک عکس ارزش هزاران کلمه را دارد، پس ویدیو چقدر ارزشمندتر است؟ بر این اساس ویدیو مارکتینگ ، یک استراتژی بازاریابی رو به جلو است که مشارکت ویدیو را درفعالیت‌های بازاریابی ادغام می‌کند.

ویدیو مارکتینگ می‌تواند برای هر چیزی از جمله ایجاد ارتباط با مشتری، تبلیغ برند، خدمات و یا محصولات مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این،
ویدیو مارکتینگ می‌تواند به عنوان یک رسانه برای:
ارائه چگونگی عملکرد
ترویج testimonials
و رساندن محتوای ویروسی (سرگرم‌کننده) به عنوان رسانه استفاده شود.

ویدیو مارکتینگ چگونه کار می‌کند؟ ویدیو مارکتینگ چیست؟
در نگاه اولیه ، نحوه ویدیو مارکتینگ نسبتاً ساده است : برند شما ویدیوهایی ایجادمی‌ کند که به نوعی تبلیغ می‌کنند و فروش را هدایت می‌کنند، آگاهی از محصولات یا خدمات شما را افزایش می‌دهند. ولی در عمل، کمی پیچیده‌تر است.مانند بسیاری از تلاش‌های بازاریابی شما، ویدیو مارکتینگ داده محور است، پس شما باید به داده های پارامترهای مختلف نظارت کنید و داده های تعامل مشتری را پی‌گیری کنید.

برای توسعه استراتژی ویدیو مارکتینگ خود، باید:
منابع تخصیص دهید. شما باید بودجه برای تهیه ویدئو در نظر بگیرید- حداقل تجهیزات مناسب، نرم‌افزار ویرایش خوب، و یک متخصص دیجیتال مارکتینگ (یا بهتر، تیم) -و همچنین زمان کافی برای ساخت ویدیو

زمان ویدیو باید کوتاه باشد. هیچ طول مشخصی برای فیلم‌های بازاریابی وجود ندارد ، اما قاعده کلی این است که کوتاه‌تر بهتر است.

پس از اینکه ویدیو آماده شد باید آن را منتشر کنید. ویدئوها را در وب سایت خود قرار دهید، در یوتیوب و آپارات نیز آپلود کنید، و همچنین در تمام کانال‌های رسانه‌های اجتماعی تان آپلود کنید. ترویج، ترویج، ترویج.

مدتی پس از انتشار ویدیو باید آن را آنالیز کنید تا متوجه شوید کدام ویدئو بهترین مارکتینگ را انجام می‌دهد و چرا.

مثال‌هایی از ویدیو مارکتینگ
ویدیو مارکتینگ در سراسر اینترنت به چشم میخورد. به چیزی بیشتر از علامت‌های تجاری مورد علاقه خود نگاه نکنید. بازاریابی ویدیویی موفق بوده است که راه خود را در مقابل چشمان شما پیدا کرده‌است.

فواید بازاریابی ویدیویی
فواید بازاریابی ویدیویی بسیار زیاد است. بیایید با چیزهایی که به راحتی قابل شمارش هستند شروع کنیم: آمار، اعداد، و داده‌ها :

ویدئو به شما کمک می‌کند با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. امروزه، بسیاری از تلاش‌های بازاریابی یک شرکت برای کمک به ایجاد اعتماد طراحی شده‌اند. ویدئو، پلی است که شما به مردم می‌گویید که واقعاً چه کسی هستید و به مشتریان اجازه می‌دهد که پشت پرده را نگاه کنند و برند شما را بشناسند.

ویدئو یک معدن طلای SEO است، که به ساخت backlinks برای سایت شما کمک می‌کند، رنک سایت شما را افزایش می‌دهد و ترافیک را به سایت شما هدایت کند. و فراموش نکنید که یوتیوب متعلق به گوگل است، بنابراین مطمئن شوید که ویدئوهای خود را به یوتیوب ارسال کرده اید.

ویدیو در حافظه بیشتر میماند. اگر مشتریان شما تنها چیزی را بشنوند، احتمالاً حدود ۱۰ درصد از آن اطلاعات را سه روز بعد حفظ خواهند کرد؛ در مقابل، اگر چیزی که آن‌ها بشنوند، با تصاویر مرتبط همراه باشد، آن‌ها به طور متوسط ۶۵ % از این اطلاعات را سه روز بعد حفظ خواهند بود.

در سال ۲۰۱۷، محتوای ویدئو حدود ۷۴ درصد کل ترافیک آنلاین را تشکیل داده است. مخاطبان شما ویدئو را دوست دارند. دوستان مخاطبان شما هم می‌توانند ویدئو را دوست داشته باشند، که به این معنی است که ویدیو مارکتینگ خوب می‌تواند بازدیدکنندگان جدید را به همراه کند.

ایمیل هایی که شامل کلمه “ویدئو” هستند، افزایشی ۱۹ درصدی بازدید را همراه دارند و ۶۵ % افزایش در کلیک را تجربه میکنند.

تا ۴ برابرمشتریان ترجیح می‌دهند ویدئوی محصول را تماشا کنند، تا یک توصیف محصول را بخوانند.

میخواهید پولدار شوید. پس این را در نظر داشته باشید: پس از تماشای یک ویدئو، مشتریان ۶۴ تا ۸۵ درصد بیشتر احتمال خرید دارند.

چالش‌های بازاریابی ویدیویی
زمانی هزینه یک چالش جدی برای ویدیو مارکتینگ بود. هزینه تجهیزات، نرم‌افزار ویرایش و هزینه آنالیز داده‌های ویدیوی آنلاین.

اما حقیقت اینست که ، بزرگ‌ترین چالش‌های ویدیو مارکتینگ در سال ۲۰۱۸ استراتژیک هستند: چگونه یک استراتژی بازاریابی ویدیویی منسجم و موثر ایجاد کنیم، چطور محتوایی را ایجاد کنیم که مردم می‌خواهند مصرف کنند، و چگونه فیلم‌های جذاب تولید کنیم که به اشتراک گذاشته شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *